Ode aan Bregje

ook een klein wolleke voor Astor
Er zijn van die mensen die nooit met de meute meedoen, de Bregje van in de titel is zo iemand.

Zo maakte ze geen zsazsazilet maar net iets anders uit een Japans patronenboekje, ge zoudt dat als tegendraads kunnen beschouwen, maar Bregje mag dat, want Bregje is cool. En hier zijn de bewijzen.

Het manneke van de foto is haar zoontje en ik heb permissie om de foto hier te plaatsen.

Ik zeg u, ge moet daar zijn voor inspiratie, maw ik maakte dat Japans vesteken gewoon knal na.

Zsazsazilet, uitvoering: Astor
Het werd dit, als basis gebruikte ik mijn eigen zsazsazilet. De halslijn werd afgerond en ipv een lintje kwam er een knopeke.
Omdat dat pelske niet mooi op zijn plaats bleef stikte ik de naden vast en daarmee was het zsazsazileke uitvoering Astor een feit.

Slenteren

Schelen AbelGebreid broekje
Omdat Abels broek op Flickr meer succes heeft dan zijn zilet vertel ik u tijdterwijl dat ik dat hier kocht. Voila, nog wat sluikreclame er bovenop.

Nu nog Bregje die begint te bloggen en alles komt goed.