zaterdag 4 december 2010

Mme Zsazsalmanak 2011

Zsazsalmanak2011Met nog geen klein beetje trots stel ik u de Zsazsalmanak 2011 voor, en dat ik er fier op ben begot!
Slijpsel, gomsel en veel papier heeft het gekost, maar nu staat hij hier helemaal ferniet te wezen.

Als u op de tekening klikt kan u de almanak in pdf downloaden om vervolgens af te printen.

vb
Ik ben zo vrij geweest om u te helpen herinneren aan bepaalde gebeurtenissen en feestdagen zoals daar zijn de-halfjaarlijkse-uurverzetting, onze Nationale Feestdag, halloween, het begin van de zomer -tevens Mme Zsazsa's verjaardag- en andere ontzettend belangrijke momenten in het heuglijke jaar 2011.

Wie weet komt er een vervolg op deze kalender, vindt u dat ik iets belangrijks over het hoofd heb gezien, mail mij of reageer hieronder.


Hopelijk hebben jullie evenveel plezier van het gebruik dan dat ik heb gehad aan het maken van de kalender.

Astemblief!

61 opmerkingen:

  1. Euhm wat heb je tegen tien januari?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci, Mme. Ge zult moeten wedijveren met de iCal.

    Maar welke maand is januari?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ne plezante kalender die ik hier in Spanje zeker zal gebruiken, zo vergeet ik de Belgische feestdagen niet.
    Bedankt, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 10 januari zal verloren zijn, zeker ;)

    Het duurde ook eventjes voor mijne frank viel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. linderoos4.12.10

    zo schoon zeg! merci om het met ons te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zsuper! Zeer stijf MERCI!
    En net nu geeft mijn printer het op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch! Deze print ik ook uit!
    Mooi nieuwjaarscadeautje voor al je fans!! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is echt heel mooi! En op mijn verjaardag staan al bloemekes :-) Bedankt Mme om deze zomaar met ons te delen, heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu moet ik wel eerst echt heel mooi en dik papier gaan halen voor ik dat ga afprinten. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig! Ik zoch al lang zo'n toffe maandalmanak, maar vond alleen van die Colruyt-stomme maand kalenders! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem4.12.10

    maar ik kan toch een stom kieken zijn!
    ik dacht : oh die mme verjaart op 30 januari maar tegen februari had ik het door...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem4.12.10

    Oh ge hebt zelfs aan Witte Donderdag gedacht :-)
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gij hebt echt tijd teveel. en ik ben daar jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wat hilarisch, sommige van de tekeningetjes. Hemelvaart alleen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 10 januari vind ik een goeike! ;)
    Maar wat in hemelsnaam die mixer wilt zeggen, daar ben ik toch ni uit zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ah, commerciële moederkesdag waarschijnlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En 4 oktober? wat betekent dat? HEEL schoon trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik zat er op te hopen... merci! heel fijne tekeningetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wijs. Sturen we jou nu massaal verjaardagskaartjes bij het begin van de zomer???

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniaal! Afgedrukt en opgehangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ontzettend leuk zeg, dankjewel voor dit sinterklaaskadootje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Esther5.12.10

    Ik heb m een beetje bewerkt in Photoshop, de Belgische dagen eruit gehaald, en ga m in mijn kleuterklas gebruiken. Super is tie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook ik vind hem heel schoon maar ook ik ben effe van de wijs van die mixer en dat konijn in oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja die mixer voor moederdag daar had ik ook liever een schoon sjakosh of schoenen zien staan maar verder vind ik hem geweldig. Hij komt hier zeker in de keuken te hangen. Dikke merci!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heb de mijne ook net geprint... Bedankt!!! En ik denk dat ik aan alles snap, inclusief het konijn!
    Misschien kon er nog een juf bij een schoolbord op 5 oktober want dan is het dag van de leerkracht... maar zo zal er voor alles wel een dag zijn zekers... Misschien kan je een blad maken met extra vakjes op waar je dan tekeningetjes in maakt (met uitleg bij) die je dan kan gebruiken om op de datums te kleven... zoals schoolfeest, verjaardagen ouders, grootouders, kinderen, op zomervakantie, op wintervakantie, ... begrijp je? Als jij dat niet maakt, maak ik het wel voor mezelf denk ik want ik vind het echt een goed idee!
    Nog ne merci voor de kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Keigoed idee VV, denk nog eens na wat ik nog zou kunnen tekenen aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. de vakanties (krokus-, paas-, herfst- en kerstvakantie)
    zouden er van mij ook bijmogen. Misschien door een figuurtje rond het cijfertje te tekenen. Een blaadje voor de herfstvakantie bijvoorbeeld?
    En ik zal nog eens nadenken over leuke, niet-te-vergeten feestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooh, wat is ie leuk! Jammer genoeg niet helemaal geschikt voor Nederlands gebruik: we hebben toch een zwik andere feestdagen dan de Belgen, blijkt maar weer. En jullie zomervakantie is veel langer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nope. 10 januari. Mijn frank valt écht niet. Verlicht mij alsjeblieft?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauww Mme Zsazsa! Superfijn! Ik heb hem al afgedrukt voor mezelf en een collega! Echt fijn!
    Ik had je voor het weekend een mailtje gestuurd.. heb je dit ontvangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. @Lies: 10 januari=verloren maandag, een dag die vooral (alleen?) in de provincie A'pen wordt gevierd met worstenbroodjes ofzo. Dacht ik toch?
    Mdm, als wij een mixer krijgen op moederdag kan je dan de mannen een boormachine geven op vaderdag? Of een zaag ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze kregen een plastron hé, hebt ge het niet gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Als je weet wat verloren maandag is, dan is het inderdaad "een goei". Maar dat gebruik ken ik dus niet, ik woon wellicht nog niet lang genoeg in de provincie Antwerpen daarvoor. Bedankt voor de opheldering!
    En de plastron voor papa: mwooeehahahaha, die had ik ook niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel leuk! Helaas gebruik ik een familieplanner. Ideetje voor volgend jaar?
    Misschien kun je nog wat tekeningskes maken die kunnen afgeprint worden om op een bestaande kalender te plakken? bv. einde en start vakantie, verjaardagen, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Liesbeth13226.12.10

    Wat?! Weeral ne mixer voor moederdag??

    ps: schoolvakantie-aanduidingen zouden inderdaad handig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Liesbeth13226.12.10

    ps2: wreed bedankt voor deze mooie kalender; nu moet ik zelf geentje meer maken in Excel.
    We love Mme Zsazsa productions!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. griet p6.12.10

    Schoon echt waar. En ik vind de verloren maandag helemaal goed gevonden.

    Allen wordt bij ons in antwerpen moederdag gevierd in augustus :)

    maar ik kan zelf nog net schrijven dus dat vullen we wel in hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dank je, wat een gezelligheid! Ik ga overstag: ook ik heb komend jaar een kalender hangen in mijn toilet... eh of in mijn keuken. Dochterlief zal de plaatjes wel willen kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zalig! Superbedankt! Tip voor 'de volgende': 12 sterretjes in een cirkeltje op 9 mei misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ahh, verloren maandag. Daar heb ik pas vorig jaar via twitter voor het eerst over gehoord, zal idd iets typisch Antwerps zijn, denk ik. Ik kende het in elk geval niet, en was dus nogal verwonderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. veerle8.12.10

    Verloren maandag snap ik, maar waar is 31 oktober naarote?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. veerle8.12.10

    ...naarTOE bedoel ik dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. maar ik snap 4 oktober nog echt altijd niet... help?

    BeantwoordenVerwijderen
  46. merci voor zo'n mooie kalender! krijgt sebiet plaatsje op de koelkast!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. GE-WEL-DIG!! ik maakte er nen aftelkalender mee voor mijn vriendinnen (de cuba countdown :p), ze vonden het fantastisch!! nog 137 dagen en we zijn ribbedebie!
    dikke merci!!!
    er staat meer zsazsa op mijn lijst voor 2011, dus nog meer bedankjes zullen volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Op 4 okt staat een konijn/haasje... voor wat staat die precies? Mijn dochter wordt die dag 1jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi madame zsa zsa... Komt er ook een editie 2012? Hij is extreem handig voor gescheiden mama's. Ik kleur de dagen blauw( papa-dagen) en roze ( mama-dagen)! en ben jaloers op dat leuke handschrift van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik zou het ook wel leuk vinden dat er een editie 2012 komt... Kruip je weer in je pen?

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik hoop ook heel erg op een editie 2012. Heb geprobeerd het zelf te doen. Tja niet iedereen is een teken talent :-( Het hele jaar hebben we aan je gedacht en dingen bij getekend. Nogmaals dank voor vorig jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Op mijn blog vind je een versie voor 2012 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. en wie maakt er eentje voor 2013?

    BeantwoordenVerwijderen