Linten keren zal nooit meer dezelfde miserie zijn

Turning set
Omdat u hier af en toe toch eens iets moet opsteken laat ik u mijn vondst van de maand zien.
De turning set van Prym een vondst mannekes, effenaf!
Ik moet u waarschijnlijk niet vertellen hoe frustrerend het kan zijn om een lint te keren, u bent écht niet de enige die een hele peutermiddagdut vergooit aan het keren van een petieterig smal lintje.
Wel nu ... dat is gedaan!
Ik keerde vanmiddag drie linten op 1, 2, 3.

Er in
1. Vouw een reep stof dubbel, met de goede kant op elkaar.
Begin bij de korte kant te stikken, draai 90° en stik verder tot beneden.
2. Steek het paarse buisje in de enige opening, schuif al de stof over het buisje.

Ook er in
3. Duw met het stokje de stof in het buisje tot het er aan de andere kant uitkomt.

Er uit!
Klaar, u moet gewoon nog dat stokje er uit halen en het paarse ding naar beneden schuiven.
Hoe snel was dat seg!
Geen gefrot, getrek, losgeschiet halverwege en andere miserie.
En dat allemaal voor slechts 7 euro 60 bij uw plaatselijke handwerkwinkel of bij Creasis die mij dit aan de hand deed en dat wil opsturen naar u allen.

Klaar

Wat zeggen wij dan?
Merci Creasis!