Schoolfeestje

Schoolfeestje
Qua creativiteit heb ik het hier de laatste tijd een beetje laten afweten.
Maar daar komt vanaf vandaag verandering in!
Tot kerst ongeveer heb ik nl. samen met Dorien een wekelijks rubriekje in Plan B op Vier.
Gisteren werd de eerste aflevering uitgezonden, het schoolfeestje.

Schoolfeestje
Omdat de eerste schooldagen in het eerste leerjaar niet alleen voor de kinderen maar ook voor de ouders wennen zijn, organiseerden we een klein verwen ontbijt. Er waren verschillende soorten pannenkoekjes, fruitsla, koffie, thee, sap én roze cava!
De kinderen zaten nog niet goed en wel op hun stoel of de ouders vlogen al in de cava, zo moet dat!

Schoolfeestje
Dorien zorgde voor de zaligste pannenkoekjes (recept Dorien?) en ik timmerde twee kraampjes in elkaar, dat idee had ik gepikt bij Tante Hilde. Voor de rest was er nog een zelfgemaakte rok en verschillende vlagjes. Al de rest kwam uit ons beider kelders. Zei ik al dat de kringloopwinkel aan ons een goeie klant heeft?

Maar goed, hopelijk heeft u gisteren gekeken en anders hier, speciaal voor u, ons feestje!



Niet nodig om te zeggen dat wij daar elke keer evenveel van genieten als de gasten, of zoals Dorien zei: "Het is bovenal leuk dat wij zoiets kleins en warms en ongeforceerds op tv mogen doen."

Merci Woestijnvis!