zaterdag 24 november 2012

Kampvuurfeest

Kampvuurfeestje Een paar weken terug pleegden Dorien en ik een coup in het boerderijtje van Tante Hilde, in plaats van zelf een feestje te organiseren voor haar kinders namen we de boel over en kon ze alleen toekijken vanaf de zijlijn.
Ik sleurde haar naaimachine buiten om een aanmaakzak te stikken terwijl Dorien de keuken inpalmde met een reuzenpompoen voor wat door iedereen de-lekkerste-pompoensoep-ooit! werd bevonden.
Het werd een geweldig feestje, daar kunt ge vanop aan.

Kampvuurfeestje

Kampvuurfeestje

Kampvuurfeestje

Kampvuurfeestje

Kampvuurfeestje


Geniet er van, het zijn de laatsten!

14 opmerkingen:

  1. ai, deel 2 van uw laatste zinnetje...auw.
    genieten doen we.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het is zelfs vanachter een computerscherm supergezellig, ik kan de hitte van het vuur bijna voelen, fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig las ik net de blog van tante Hilde, waar ik de feestfilmpjes al ontdekte. Supersfeervol, zo'n vuurfeestje! Werkt ook erg stimulerend om te zien hoe je met eenvoudige materialen een feestelijke sfeer creëert.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch echt wel een geweldige plek precies, waar die Tante woont. Gezellig feestje maakten jullie er weer van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op en top gezelligheid. Die zakjes met t-lichtjes zijn super, had ik ooit al gezien op een bbq.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. plan b stopt ermee, las ik. Vond je 't nu de moeite waard? En zijn er nieuwe tv-plannen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen plannen!
      Het was de moeite waard, ziet ge dat niet? :)

      Verwijderen
  7. Wij maakten vroeger die t-lichtjes zakken met broodzakken. Nog minder kopen en even gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig feest! Leuke plek! Goede tips!
    Ik krijg helemaal zin in een feestje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag er een gezellig feestje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om chocolade om rietjes te doen zodat je er chocolademelk mee maakt als je in een bekertje melk roert!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat hebben jullie toch prachtideetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahh, lekker vers brood op een stokje, dat maken we lang niet vaak genoeg. Kan niet wachten op de volgende zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen