Maastricht, tussen half 10 en half 2

maastricht Deze week gaan Tante Hilde en ik naar Maastricht, gewoon rap tussen het afzetten en het afhalen der kinders, ge kent dat.
Vermits blijkbaar heel Eindhoven mijn blog leest had ik zo gehoopt dat ook heel Maastricht dat doet zodat ik deze keer op voorhand de leuke adressen te weten kom. Bent u Maastrichtenaar of fervent Maastrichtbezoeker, wilt u ons dan eens vertellen wat wij zeker niet mogen missen?

Om het voor u en ons overzichtelijk te houden heb ik er een soort van zeeslag van gemaakt, hier kan u een grotere versie bekijken en dan moet u ons alleen maar vertellen in welk vakje we moeten zijn.
We kunnen dan het vakje waar we alles al gehad hebben afvinken en de overige vakjes op een andere keer doen. Bingo in plaats van Zeeslag dan.

Voor de fun heb ik alles al opgezocht wat ik vorige week in Eindhoven aangedaan heb, zijn we daar al vanaf.

D2-3: Waar (St. Amorsplein 5) & de Bijenkorf (Achter het Vleeshuis 26)
D2: Selexyz (Dominikanerkerkstraat 1) & La Place (Grote Staat 5)

Voila, nu is het aan u!