Win een verrassing of zes!

naam

Niet iedereen is even enthousiast over familiebijeenkomsten als ik heb ik al gemerkt.
Langs de andere kant zijn er natuurlijk weinig gelegenheden met eten en drank waar ik mij niet goed voel.
Neen, ik kan echt niks bedenken.

Moest u minder gezellig zijn dan ik en kijkt u bijgevolg erg op tegen de Kerstdis, dan heb ik misschien een oplossing!
Een verrassing!
Een kadootje!
Voor 6 lezers.

Ik vraag wel iets in ruil!
Ik weet nooit wat gezegd op een kerstkaart. Dus als u nu hieronder reageert met een originele kerstwens die zo algemeen is dat ik hem voor verschillende mensen kan gebruiken en tegelijkertijd toch zo persoonlijk overkomt dat iedereen denkt dat ik hem speciaal voor hun verzon dan bent u misschien een van de zes winnaars!

Een kerstwens in ruil voor een kadootje!

Mijn kadootje past in een grote enveloppe en is handgemaakt, maar niet van die soort dat u het kan aantrekken voor een kerstfeest (het zou trouwens toch te laat bij u arriveren). U zou het eerder mee kunnen nemen in je handtas, samen met wat kleurtjes.
Wat nogal kinderachtig klinkt bedenk ik me nu, maar dat is het niet.

Enfin, een kadootje waar je hopelijk toch wat uren plezier mee beleeft.

Deelnemen doe je in twee stappen:
Stap 1: Denk na of jij iemand bent die blij wordt van potentieel gekleur.
Of je iemand kent die je met zoiets blij kan maken.
Stap 2: Reageer -voor zondag 10 uur- hieronder of op deze Facebookpost met uw allerfijnste kerst-, en/of nieuwjaarswens.

Zondagavond deel ik de zes winnende wensen en krijg ik zes adressen in ruil.
Klaar.

Nog net op tijd voor wat amusement in de tweede helft van de Kerstvakantie.

Deze wedstrijd is afgelopen, hier vindt u de winnaars.